Refusjon av billetter

Har du bestilt billett til feil avgang på internett, blitt syk eller må utsette reisen?
                                                     
Billetten kan i utgangspunktet ikke endres, men er refundérbar ved avbestilling inntil 24 timer før avreise (hvis billetten gjelder helg eller påfølgende mandag må avbestilling skje innen kl. 15.00 fredag). Vi vil da refundere billettprisen minus våre omkostninger på kr 50. Vennligst kontakt oss via post@kystbussen.no.

Hvis du ved en feiltakelse har bestilt feil billett, må du kontakte oss snarest på post@kystbussen.no, så skal vi gjøre vårt beste for å få endret avgangstid uten omkostninger for deg. Alle henvendelser om endring på billetter må gjøres minst 24 timer før avreise (hvis billetten gjelder helg eller påfølgende mandag må henvendelsen skje innen kl. 15.00 fredag). Ønsker du kun å endre klokkeslett på billetten (altså reise på en tidligere eller senere avgang, men samme dato som du har billett), så endres dette direkte hos sjåfør, mot et tillegg på kr 30.

I tilfelle sykdom, reiseavbrudd på grunn av uvær og lignende anbefaler vi alle som reiser med oss å tegne reiseforsikring. Se forøvrig gjeldende befordringsvedtekter pr. 27.02 2004 godkjent av Samferdselsdepartementet for å lese mer om dine rettigheter og plikter når du reiser med buss.